در آیین تودیع و معارفه سرپرست بانک تجارت استان بوشهر اعلام شد؛

بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی

با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه انجام شد؛

آیین تکریم و معارفه فرمانده  منطقه دوم امام حسن مجتبی (ع) 

فرمانده جدید منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه معرفی شد.
کد خبر: ۱۴۳۶۹۱۳
 
 
به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده جدید منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه معرفی شد.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه در این آیین با اشاره به این که استان بوشهر در طول تاریخ در سه جبهه مبارزه با استعمار، استکبار و 8 سال دفاع مقدس دارای کارنامه درخشانی است گفت: حماسه شهدای 16 مهر سال 1366 در مقابله مستقیم با آمریکا در خلیج‌فارس از جمله نادر مهدوی، نصرالله شفیعی، بیژن گرد و دیگر شهدا که آمریکا را در خلیج‌فارس به اضمحلال کشاندند در تاریخ ماندگار و جاویدان است.
دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری افزود: بوشهر استانی است که در سه جبهه عملیاتی علیه دشمنان، شهید تقدیم کرده کرده است.مردم استان بوشهر ، ولایت‌مدار و عاشق ائمه طهارت علیه‌السلام هستند . وجود 2200 شهید استان بوشهر نشان از دلاور مردی و جانفشانی مردم این استان در برابر دشمنان است.
 
وی جمعیت، جوانان، علم، اقتصاد و نیرو‌های مسلح را از مولفه‌های اقتدار یک کشور دانست و گفت: ایران اسلامی با داشتن این ویژگی‌ها عزت، بزرگی و اقتدار دارد.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه به تفرقه‌افکنی دشمنان میان شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: خدا، قرآن، کشور و پیامبر وجه مشترک میان شیعیان و برادران اهل سنت است و در کشور وحدت و انسجام میان مسلمانان وجود دارد.
 
در این آیین ، دریادار دوم پاسدار  حیدر هنریان مجرد به‌عنوان فرمانده جدید منطقه دوم نیروی دریایی سپاه منصوب و  از خدمات دریادار دوم پاسدار رمضان زیراهی قدردانی شد.همچنین در این مراسم سرهنگ  مسعود فروتن به‌عنوان جانشین فرمانده منطقه دوم امام حسن مجتبی (ع)ندسا معرفی شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها